måndag 2 mars 2009

Några presenter


Min kusins fru fick ett helt set.
Armbandet av carnelian, miyuki seedbeads och sterling silver.



Örhänget till carnelian setet.
Carnelian, miyuki seedbeads och sterling silver.



Med örhänget blev setet hel.
Min mor som älskar blå färg, fick hon en hel set i sapphire.
Miyuki seedbeads, delica och öronkrokarna av sterling silver.




Armbandet till Cellini halsbandet.
Miyuki seedbads och delica, låset är sterling silver.




Ett armband till min älskade faster.
Jag tycker färgen kommer att passa hennes fina vita hårfärg.

Miyuki delica och swarovski kristaller.



Ett halsband till min gudmor.
Herringbone med Miyuki seedbeads och onyx som hänge.
Läset är sterling silver.



Katt-halsbandet är till min kusins lilla dotter.
Snäckskal, carnelian, katthuvud av glas och låset är sterling silver.



Ett halsband till min kusins fru.
Carnelian, miyuki seed beads och sterling silver.



Det här cellini-spiral halsband är till min mor som älskar blå färg.
Miyuki seed beads och delica i saphire, låset är sterling silver



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar